Ben yaptırmıştım. Sürekli akıntı geliyor regl oluyormuş gibi rahatsız edici boyutta. Birdaha yaptırmadım zaten. Hiç bana göre değildi. 5 yıl spiral taktırmıştım ve çok memnundum. Gebelik düşününce çıkarttırdım. En garanti koruma yöntemi bana göre. Hap denedim malesef mide bulantısı halsizlik yaptı.