biriciginannesi Kızlar bugün doktora gittim kızım 21+3 olarak görünüyordu kilosu 460 gram suyu çok az dedi doktor baya kendini kasmış susuzluktan dedi hem geriden geliyor hemde suyu az ne yaparsam toplarım bebişi
beyzzsenturkkk biriciginannesi havuç suyu öneriyorlar. benimde suyum fazla doktor kesinlikle havuç yasak dedi.
Adada biriciginannesi Doğru bir doktor bulun ve doğru bir Perinatolog bulun. Ben bu hatayı yaptım siz yapmayın. Suyu az ise iyice bakılsın nedeni öğrenilsin. Suyunuz sızıyorsa direk Kadın Doğum Bölümüne gidin. Çünkü havuç suyudur, su içmektir hepsi palavra. Eğer kese yırtıldısa toparlamak imkansız. Geç kalmadan doğruu perinatolog bulun
busu1 biriciginannesi Grami iyi aslında bana da 20. Haftada Perinatoloji doktoru azalma var dedi suan 25+6 yim bugüne kadar havuç suyu içtim hem katı meyve sıkacağında sıkıp Hindistan cevizi suyu aldım onu deniyorum şimdi şeker yüksekliği suyu artırır derler doğru ama bebege giden kan akımını etkilermiş doktorun diyet verdi karbonhidrat şeker yasak dedi uydum biraz çoğalma oldu birse kan sulandirici kullanıyorum. Sağlıkla geçsin günlerimiz sağlıkla gelsinler Allahın izniyle 🙏🏻
yildiz93 Benim de suyum üst sınıra yakın olduğu için tatlıyı azalt dedi doktor acaba tatlı şeyler yeseniz biraz artar mı, bol meyve pekmez muhallebi sütlaç tarzı şeyler yapıp yeseniz
CrushMom biriciginannesi varsa dene cok rahat oluyor tadıda guzel baymıyor kabugunu soy bızzlat direk:)
biriciginannesi busu1 hadi yaaa çok geçmiş olsun canım, aslında doktorum kendi alanında baya iyi bir doktor ama başka doktora da gidip sorabilirim rabim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
biriciginannesi busu1 şeker ile ilgili şimdilik bir sorun yok inşallah olmaz da havuç suyu denerim bugünden itibaren