Kızlar 17 haftalık gebeyim. Bugün kontolüm vardı doktor bebeğin üst tarafında bi kasın kasılıp orda oluştuğunu söyledi. Şuan zararsız ama büyüyüp yayılırsa bebeği itebilir dedi. Progestan başladık 1 hafta kullanıp kontrole gidicem. Bu durumla karşılaşan var mı başka?