kızlar bol bol nemlendirmek çok önemli ama genetikte var ise ve iç karnınız yok göbüşler fazla büyüyor ise üstüne birde ekstra kilo alımı olduysa o istediğiniz en pahalı ürünü alın yinede ile yaramıyor en aza indirebilirsiniz ama genel olarak böyle
ben zatıf hamile kaldım 62 kg şuan 30 haftalık oldum 67 kg yum spor geçmişimde vardı kaslı bir karın yapısı olduğundanmı iç karnım olduğundanmı kilomu köntrollü tutmayada çalışıyorum çok şükür çatlak olmadı şuana kadar pahalı bir ğründe kullanmıyorum bitkisel yapları karıştırdım o kadar bu arada gwnetik çatlak hikayesi ailemde var benimde ergenlikte kilo alıp vermemde bağzı kalça kısımlarımda olmuştu şuan buna şaşırıyorum açıkcası