meri2 a ile başlıyordu tam hatırlamıyorum önce alttan muayene oldum sonra kan idrar tablili alındı enfeksiyon çıktı onun için antibiyotik verildi enfeksiyon da kanama yapabilirmiş bebeği etkileyebilirmiş ilacı kullanmaya başladım önce emin olamadım 1-2 bekledim o sürede ağrı yanlarıma vuruyordu böbrek ağrısı çektim sonra dayanamadım antibiyotik başladım kutu bitti ağrım geçti lekelenme geçti ama enfeksiyon tamamen bitmedi toz şase verildi kullandım yine geçmedi 26dayıö şu an tekrarlamadı lekelenmem ama enfeksiyon devam ediyor ve ağrı yapıyor