Merhaba herkese, geçen hafta 12+1de ikili taramaya girdim. Ultrasonda doktorum çok arada kaldım o yüzden cinsiyeti söylemek istemiyorum 14de gel dedi; bugün tarama sonuçlarım çıktı. Mom değerine göre cinsiyet belirlenir mi? Papp-a 0,86, bhcg 0.89 çıktı 😅