SevgibiR kendi sancımdı saat sabah 9 da başladı hastaneye gittim devlet hastanesine doğumun başladığını 2 cm açılmam olduğunu geceye anca doğuracağımı söylediler neyse ben eve geri döndüm hiç oturmadım yürüdüm yürüdüm sancım iyice artana kadar yürüdüm saat 4 e doğru sancım 3 dakkaya bir düştü artık iyice bi sıkışıyordum neyse Akşama doğru saat 5 de hastaneye gittiğimde 10 cm açılmam olduğunu suyumu patlatıp doğuma almaları gerektiğini söylediler suyumu patlattılar direk doğum haneye 17.20 dede doğum yaptım