nilosko_ Kızlar doktor her şey yolunda dedi, plasenta ve rahim ağzı uzunluğu da normal dedi. Neden olabilir bunu yaşayan var mı
nilosko_ İdrar yolumda enfeksiyon vardı ama en son tahlil temiz çıktı. Bilemedim neden riskli bi durum mu