Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim uzun süredir demir ilacı kullanıyorum daha önce bu kadar sorun yaşamadım gynotardyferon kullanıyorum bu arada ama son 1 aydır çok kabızlık Yaşar oldum kadın doğuma gittim sistem arızalı dedi sağlık ocağına yönlendirdi bugünde sağlık ocağına gittim değiştirmedi ilacımı çok rahatsız ediyor beni kabızlık makattan kan gelecek kadar zorladı beni yardım edermisiniz