esralgn benim başından beri hep baş asagi pozisyondaydı bebis , halen de öyle duruyor , ben başından beri hep normal doğum istedim şu anda tüm şartlar elveriyorken pat diye bu sıvı azlığı canimi sıktı biraz , yeter ki sağlıklı olsunlar diyoruz artık başka yapacak bisey yok elimden geldiği kadar arttırmaya çalışacağım olmazsa da yapacak bisey yok 😒 sizde sağlıcakla alirsiniz insallah kucaginiza 🌸