aksoyyy Merhaba kızlar teyzem umreden Adem elması getirmiş de bu nasıl tüketiliyor ya da tüketen var mı nasıl tüketti bu konu hakkında bilgisi olan var mı
Raflesya aksoyyy Onu 4-5 gün suda bekletin.Sonra rendeyle rendeleyin yada havanla ezmeye çalışın toz haline gelmesi lazım.Çok sert biraz uğraştırır sizi ama haberiniz olsun.Sonra ister balla karıştırın yiyin isterse sıcak suya demleyin için.
aksoyyy Raflesya şeyi duydum tümden alıp taşla iyice ezip un haline getirip balla karıştırın da diyorlar sabah aç karna tüketin
Raflesya aksoyyy yapabilirseniz öyle de yapabilirsiniz çok sert bir meyve o yüzden suda biraz yumuşaması için duruyor ama yapabilirseniz tabiki direkt suya koymadan da yapabilirsiniz
kayadidemdilan duygutuna5 evet ama baya zor rendeleniyor üstündeki kabukları kesici biseyle kırın en son beyaz bişey cikicak onu rende yapın ben bala karıştırıp yemiştim aç karına inşallah sifa olur sizede
Raflesya duygutuna5 Hepsi rendeleniyor ama bazıları sadece içindeki çekirdeği rendeleyin diyor hepsini kullanmanız daha iyi olur