pnar2323 benim ilk gebeliğim öyleydi 20 kg yakın kilo vermiştim 9 ay boyunca sürekli istifra etmiştim gebelik şekerimde vardı. Covid falanda oldum o dönem. Çok zor bi süreçti. Geçici körlük dahi yaşamıştım. 5 sene çocuk fikri aslaaa aklımdan geçmedi. Hamileliğimi hatırladıkça uzak durdum hep. Ama bebeğimi kucağıma verdikleri an çok zordu hep dikenli yoldan geçtim ama sonunda en güzel güle kavuştum düşüncesi oldu. Bi anda kurtuldum tüm sağlık sorunlarımdan. Ve onu kucağıma aldığım an hem ruhum hem bedenim iyileşti. Dünyanın enn güçlü insanı oluverdim kısa süre içinde. Hele ki emzirince. Yaşadığım her şey bebeğim yüzündendi ama yine olsa yine çekerim bu kadar ağrıyı acıyı dediğimi hatırlıyorum 🥰 bebekolarımız iyi ki var 🐣