KıZlar selam🌸
İki gün önce göbek fıtığım olduğunu öğrendim, ilk hamileliğimden sonra göbek deliğimin bi tık üstünde misket kadar bir çıkıntı vardı çok önemsemedim. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim 27+3 teyim özellikle akşamları, inanılmaz bir kasılma ve gerilme hissediyorum. Doktorum Doğumla birlikte o fıtığı da bir genel cerrah girip halleder dedi. Var mı aynı tecrübeyi yaşayan? Tavsiyesi olan? Hem sezaryen hem fıtık ameliyatı zor olur mu 😞