Arkadaşlar ben 4 başarısız gebelik yaşadım Histeroskopi oldum 2 ay önce ve 2 adet gördüm onun üstüne şuan bir sorunum yok doktor korunmayı bırakın demişti ve benim son adetim 13 ocaktı bu gün gittim test aldım böyle çıktı çift çizgi ama içimde hem sevinç hem korku var aynı şeyleri yaşarım diye Rabbime sığınıyorum inşallah bebeğimi sağ Salim kucağıma alırm
