plnkrc çok geçmiş olsun yaşadığınız sorun gerçekten çok ağır bir durumun içinde kalmışsınız söylenecek kelime yok ben Karataş hastanesinde detaylı ultrasona girdim fakat zaten yorumu güncellemek istiyordum hep unuttum benim de sol kaşık tarafında bir damarımda yüksek dirençli basınç varmış bana bu söylenmedi mesela bebekle alakalı bir sorun yok şükürler olsun ama yine de ne olursa olsun söylenmeliydi bence çünkü her zaman büyüklerimizin de söylediği gibi anne iyi olacak ki bebek te iyi olsun sağlıklı günler dilerim 🙏🏼