pasaninannesi48 Kizlar merhaba , ben dus alirken sicak suyla yikananlardanim. 23 haftalik da hamileyim. Sizce bu sicak suyun bi sakincasi var midir ? Ters bi durum olmadi bu zamana kadar ama ilerledikce hamileligim tedirgin oluyorum.
Sevvaldal pasaninannesi48 normal zamanlarda etkisi var mı bilmiyorum ama benim ilk haftalarda kanamalarım oluyordu. Doktorum o zamanlar ılık suyla duş aş demişti.
MinnakBebegim pasaninannesi48 kuzum belin bosalir erkek dogum riski olur uzak ola sicak suyla dus almak olmaz hamilelikde ilik suyla yikanmaya ozen goster Allah korusun
Necla06 pasaninannesi48 ılık duş Alman daha iyi olur. İlerleyen Zamanlarda aşırı sıcak su hem bebeğin kakasını yapması gibi bir risk oluşturabilir hem de erken doğumu tetikleye biliyor.
Ikosa pasaninannesi48 en öenmli sorun bence tansiyonunda ani düşme yapabilir cnm. Zaten gebelikte tansiyonlar oynuyo duşta Allah korusun düşme tehliken dahi olabilr 😕
Sgunes canım kasları gevşettiğinden erken doğum riski oluşturuyormuş diye biliyorum hem tansiyon sorunu olanlar içinde sakıncalı. Mümkün olduğumca ılıklaştırmaya çalış. Çokta elzem bi ihtiyaç değil doğuma kadar idare edebilirsin bence bebeğin için dikkat et sen yinede kimde nasıl tepkime olucağı belli olmaz
pasaninannesi48 Sevvaldal haklisin tesekkur ederim canim daha dikkatli olucam bundan sonra. ALLAH korusun meleklerimizi. Zamaninda gelsinler
nisanisa Canım çok sıcak ya da soğuk suya maruz kalınca bebeğin içerde kakasini yapıp sonra kakasini yutabilme riski varmış ılık suyla duş alıp mümkün olduğunca çabuk çıkmak gerekiyo
Melisecmel Bende sıcak suyla duş alıyorum valla ne bilim herkes dio bisi olmz falan tedirgin oldum şimdi
Sgunes SevgibiR şuanda 38+4 üm doğsun diye bende sıcak duş almaya başladım 😂 faydası olurmu bilmem ama deniyorum işte hurma yemeye de başlıcam oda işe yarıyormuş.🙈ama öncesinde hep dikkat ettim
cemre- Ben de hep sıcak suyla yıkanıyorum bu kış boyunca ılık yapsam üşürüm ve sıcak su daha iyi temizliyor diye . Yazın ılık suyla yıkanabilirim ancak. 34. Haftadayım inşallah birşey olmaz yine de dikkat etmek lazım
Harununedasi Bende sıcak suyla yikaniyorum uzun kalıyorum duşta ve dustan ciktiktan sonra kasiklarimda ağrı oluyo bu postu acmaniz iyi oldu bilgilendim çok saolun🙏
Busrababuz pasaninannesi48 canım çok sıcak suyla almayın diyorlar buharda da kalmaman gerek tansiyonun düşer Allah korusun birşey olur