Merhabaa 30 haftalık hamileyim en basından beri her kontrole gittiğimizde usg ölçümünde 1 hafta geri çıkıyordu bebeğimin ölçümü doktor bir sorun olmadığını söyledi fakat son kontrolde 2 hafta olmus aradaki ölçüm farkı böyle bir durumla karsılasan var mı? Doktor sağlık açısından herhangi bir sorun olmadığını sadece biraz minyon bir bebek olacağını söyledi ama yinede içim içimi yiyor.