Bebeğim sabah ve akşam saatlerinde oldukça aktifti 2 gün kadar rutin saatlerinde o aktifliği hissedemedim. Hareket var ancak tekme gibi değil daha çok itme şekline dönüştü. Bu tarz bi hareket değişikliği yaşayan var mı ? 1 saat içinde sayım da yaptım hareket sayısı da normal gözüküyor. Alan daraldığı için hareket şekli değişiyor olabilir mi