Kızlar selamm 🌸 13 şubat 11:14 de bebişim Yaz’ı kucağıma aldım 🥹 2. Sezaryenim ve çok daha fazla korku ve tedirginlik vardı üzerimde. Bir gün öncesi stresten duramadım. Oğlumu sabah okula bıraktım sanki kalbimi bırakmıştım 🥺 heyecandan çok buruktum . Hastaneye gider gitmez işlemlere başlandı, spinal iğnesi bu sefer çok zorladı beni en çokta ondan korkuyordum. Duruşumdan dolayı olmamış 2 kez yapmak zorunda kaldılar, o biraz canımı acıttı ve 4. Gün hala belim çok ağrıyor. Sonra eşimde girdi doğuma çok hızlı bir şekilde doğum gerçekleşti. Sezaryen kesiği aynı yerden oldu ben daha aşağısı ya da yukarısı olur sanıyordum .İlk doğumumda Dr un yaptığı işlemleri hiç hissetmemiştim bu sefer herşeyi çok fazla hissettim, ama bu iyi değildi benim için tedirgin oldum 🙈 hatta Dr ıkınmamı istedi şaşırdım çünkü belden aşağımı hissetmiyordum ıkınamazdım. Eşim ve kızım çıktı ben 1 saate yakın içeride kaldım. Çıktığımda aşırı üşüyordum hemen ısıtıcı tuttular 15 dk kadar o o kadar iyi geldiki. Odaya gittiğimde kızım odadaydı. Plansız gebelikti, 9 ay çok kabullendiğim söylenemez ama gördüğümde kucağıma aldığımda iyi ki dedim 🥹 anestezi etkisi çok hızlı geçti ilk doğumumda 5-6 saat hissetmemiştim. İlk ayağa kalkmam ilk doğumuma göre daha rahat oldu. Beni zorlayan gaz çıkaramamak oldu. 1 gün sonra taburcu olmak istedim hastane ortamı ve gelen giden kalabalığından hastalıktan tedirgin oldum. İlk kez bugün büyük tuvalete çıktım ve rahatladım. Süreç fena sayılmazdı benim için ❤️