biranneadayii_1 İkili tarama testinin ( raporun ) çıkıp çıkmadığını nasıl anlayabiliriz? Hastaneyi arıyorum açan yok enabız da ise sadece açıklama ektedir diye bir bilgi var. 9 şubatta yaptırmıştım
ebruu1616 biranneadayii_1 ben devlet hastanesinde yaptırmıştım 10 gün sonra gelip alabilirsin denmişti biz takibini yapamıyoruz e nabızdan sadece kan sonucunu görebiliyoruz
biranneadayii_1 serabis anladım ama ben şehir dışında yaşıyorum gittiğimde ya çıkmamış olursa bir de randevu her zaman bulunmuyor 😞 ondan belki öncesinde ben görebiliyorumdur diye sormak istedim
almila1723 biranneadayii_1 hatırladığım kadarıyla 3 hafta sonra çıkmış oluyor . O tarhlerde yaptrdığınz doktordan almanız gerekiyor
serabis biranneadayii_1 e nabıza düştüyse çıkmış oluyor sonucu bende öyle oldu iki değer de yeşilse sorun etme sınırlar dahilinde olduğu anlamına geliyor
Sevval_zybk biranneadayii_1 e nabıza düşüyo ben daha geçen hafta yaptırdım e nabıza düştü 3 gün içinde
Elisa0110 biranneadayii_1 hastanenin Web sitesine giriyorsun orda labaratuvar kısmı oluyor oraya girip istenilen bilgileri girince çıkıyor
biranneadayii_1 Elisa0110 e nabıza yönlendiriyor o kısım oradan da yine bu bilgiye ulaşıyorum ‘açıklama ektedir’
biranneadayii_1 ebruu1616 sanırım öyle evet ben çıkıp çıkmadığını görürüm en azından sandım ama göremiyoruz galiba 🥺
biranneadayii_1 almila1723 benim raporum çıkmışş bugün işim düşmüştü gitmişken sordum aldım yarın da doktora göstericem inşallah