Keziban
kvsr1603
Merhabalar, hastane Pendik’te değil tuzlada. Muayene ücreti 2200₺ yanlış hatırlamıyorsam. Tuzla kart varsa indirim de oluyor.
Melis hanım çok iyi ve bizleri anlamaya çalışan bir doktor. Randevu hemen bulunmayabiliyor. Çok yoğun ve çok fazla doğuma giriyor. Suda doğum seçeneği mevcut çünkü hastanede. En pahalısı o, 60 bin civarıydı küsüratı hatırlamıyorum. Sezaryen 45 bin, normal de 36 bin diye hatırladım. 1-2 bin oynayabilir. Şehir dışından gelen de çok hastası var. Suda makat geliş bebekleri bile normal doğurtuyor gebenin onayı dahilinde.
Sezeryan sonrası normal doğum da çok yaptırıyor, görüyorum.
Kendisiyle anlaşmalı olan özel çalışan ebeler de var. Onlarla da hastane harici anlaşabiliyorsunuz. Doğuma yakın egzersiz programı yapıyorlar anladığım kadarıyla. Sancı başlayınca önce telefondan sonrasında eve gelerek masaj, aromaterapi ve egzersizlerle normal doğumu destekliyorlar bebeği ve açılmayı da kontrol ederek. 7 cm açıklık olunca da sizinle birlikte hastaneye geliyorlar. Doğum sırasında da yanınızda oluyorlar. İlk emzirme ve emzirme eğitim sonrası ayrılıyorlar. Ben bu şekilde bilgi aldım. Melis Koca instagramdan bakarsanız diğer ebeleri de görürsünüz sık sık fotoğraf paylaşıyorlar doğum sonrası birlikte. Suda doğum da açılmayı hızlandırıp hissedilen sancıyı %50 civarı rahatlattığı için daha kolay oluyormuş. Dikiş oranı %4 demişti bana ebe. O yüzden istiyorum açıkçası her şey yolunda giderse.
Bebeğinizde ya da sizde bir rahatsızlık varsa daha büyük ve donanımlı bir yerde doğum yapmak daha iyi elbette.