Kızlar yarın 7+1 oluyorum daha hiç kontrole gitmedim sadece kan verip hamile olduğumu öğrenmiştim yarın hem keseyi hem kalp atışını Allah nasip ederse duymayı çok istiyorum heyecandan kalbim kıpır kıpır ilk hamileliğim deki gibi dualarınıza talibim 🤲 bir sorun olmadan inşAllah sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma almayı nasip etsin Rabbim inşAllah 🤲☺️🌸