seeviim evet kuzum biliyorum bir tane kızım var kızımdan önce iki düşük kızımdan sonra bir düşük daha şimdi yine deniyoruz bakalım kürtaj olalı 3 ay olacak neredeyse ilk defa böyle gecikme yaşıyorum kürtaj olduktan tam bir ay sonra bile hemen regl oldum diğer ay desen yine normal bir şekilde oldum gecikme olmadan ama bu ay böyle oldu anladım gitti ya