Kizlar bugun randevum vardi . Gittim benden once muayene olan hasta esinin yaninda gelmesini istedi. Doktorum da maaesef 10 dk de bi hasta aldığım için erkekleri alamiyorum zaman kaybi oluyor dedi. Yakinda zaten randevu bulamayacaksiniz . Randevu almadan geliceksiniz flaan dedi ben sonrasinda sormayi unuttum . Siz de boyle bi durum var mi acaba genel olarak tum hastanelerde mi merak ettim. Biraz once randevu almak icin mhrs ye girdim aile hekimi yonlendirirse veriliyormus kadin doguma alamadim randevu bilgisi olan varsa yazabilir mi