zlpfds ilk gebelikte bende 40+1 normalden sezaryene geçmiştim ilkte beklediğin için normal bi durum ama genelde 2. Sezaryen de 38. Hafta içine vermişler burada gördüm benim gibi 39. Hafta içine veren doktorlarda var tabi sağlıkla gelsin inşalah kolaylıkla allahım hepimize emeğimizin karşılığını almayı nasip eylesin güzel huzurlu günlere bebişlerimizle