yagmur_urun acili berbat gerekirse giderim yatış verirlerse asla kalmam
2 tane tanıdık ebe var orada biri bana dedi eski sistem yok şuan hastane gözetim altında odalar tek kişilik
Dursune hoca çok merhametli ama doğuma o girmiyor sadece muayene ediyor
Benimki bu hafta yada haftaya olacak duruma göre sana bilgi veririm
Şehir hastanesi de var arkadaşım sezeryan doğum yaptı orada çok temiz ama başta normal doğum düşünüyordu son anda sezeryan olmak zorunda kaldı açılma beklerken çok fazla alttan muayene eden oluyomuş staj görenler muayene ediyomuş o sıkıntı sadece