kaplanseren teraziela ay benimmm 🙂 Ama tarihi belli değil normal doğum olarak ilerliyoruz son dakika sezaryene dönmezse 🥹 Sağlıkla gelsin yavrularımızzzz
teraziela bagl Yaa evet tarih netleştiğinden beri zaman hiç geçmiyor benimde 4 Mart tabi belli olmaz bebiş acele etmezse eğer🙈
teraziela canan_55 Kaç hafta oldu canım yarın verir inşallah ama tarih netleşince de gerçekten zaman geçmiyor🙈🙈
canan_55 teraziela yarın 36 bitiyor gün verirse en azından ona göre iznini ayarlicak eşim hazırlıklı olurduk
betuldurmaz09 Bende mart ayinda doğum yapicam ama daha gün almadık suan için hersey normal doğumu gösteriyor bi aksilik çıkmazsa tabii 35+4 gunluguz çok az kaldı
teraziela Deletedmom_8793 Hayırlısı olsun canım martın son günleri diyorsun valla zaman geçmiyor sankiiii ocakta zor geçti şubat iyice yavaşladı gibi geliyor bana ☺️
Deletedmom_8793 teraziela bana da malesef bide ben 4 ocaktan beri annemdeyim kızımla resmen kocama hasret kaldım kızım her gün ağlıyor eve gitmek için
mhtparslan teraziela 10 marta gün verdi doktorumuz şuan 35+5 deyiz ama benim tansiyon problemim var inşallah daha erken olmaz sağlıkla gelsinler🙏🏻