defne1907 Oruç tutacak olan var mı aramızda da daha önce deneyimlemiş olan . Sizce bu konuda ne düşünüyorsunuz tutmalı mıyız ?
[silindi] defne1907 bende 22 haftalığım denicem. Bugün doktorum çok kilo almışsın bebeğin suyu fazlalaşmış dedi. Meyve tatlı karbonhidrat tüketme dedi. Bende yemediğim zaman sanki bebek aç kalacakmış gibi korkuyorum dedim. Alakası yok dedi o senin kanından besleniyor dedi. Ama bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir belki. Bende kararsızım ama denicem biraz
sara29 defne1907 daha önceki hamileliğimde doktorum ben sakınca görmüyorum, sonrada emziriyorum diye tutmazsın sen bu oruçları ne zaman tutacaksın demişti. Tutmuştum 6 tane yemiştim. Bundada öyle yapmayı düşünüyorum..
[silindi] temmuz annesiyim ben tutayım desem bile eşim tutmamı istemiyor aylardır ramazan gelsin istiyodum ama nasip değilmiş teravihe giderim artık defne1907
2Mom_ Bende Ağustos annesiyim inşallah bilmiyorum tutabilecekmiyim deneyeceğim bi kaç gün tutablirsem devam edeceğim inşallah
zeyka Cuma gününe kadar B12 ignelerim var zaten mart 10 da Allah nasip ederse sezeryan olucam bu sene tutamıyorum
befaha sara29 ilk defa böyle bişey diye doktor duyuyorum ne güzel normalde hemen tersliyolar ne orucu diye kaç haftalık siniz
ruyakb Ben 13 haftalık hamileyim bugün doktoruma danistim havalar serin gidiyor tutabilirsin 20.haftadan sonra önermiyorum dedi ama yine de tabiki herkes kendi doktoruna danissin Allah korusun şakaya gelmez bende doktorum onayladigi için tutucam insallah
biriciginannesi Tutmayı istiyordum ama bugn doktor bebeğin suyu baya az sınırda ondan tutma dedi tutmuyacam
Birdbox Ya arkadaslar hadi açlığı geçtim nasıl susuz kalmak normal geliyor size Hamilelik yola çıkmak ilaç kullanmak bunların hepsinin telafisi yada fitre olarak karsılıgı var bebeklerinize bunu yapmayın.