a05 Kızlar 37+2 iki gün önce kontrolde doğum kanalında denildi sizler bebek doğum kanalında denildikten kaç gün sonra doğum yaptınız erkek bu arada.
tugbaustuntas a05 bişey yaptınız mı kanala inmesi için yürüyüş falan çok yaptınız mı bende kanala indirmeye çalışıyorum
bluemom24 a05 ilk gebelikse doğumdan iki hafta önce girebiliyormuş kanala benimde ilk gebelik ama girmedi 40 hafta olduk
Iremdgn a05 valla ilk gebeliğimde kızım 32 hafta kontrolünde kanaldaydı 38+2de ben normalden vazgeçip sezeryan oldum daha gelen giden yoktu 😂😂
a05 tugbaustuntas son 2-3 haftadır hiç durmadım sürekli gezdim😂 yürüdüm sürekli ve ev işi vs hiç kaçmadım durmadım artık etrafımdakiler göbeğimin düştüğünü söylediler kontrolde de doktorum kanala indiğini söyledi
tugbaustuntas a05 bende durmamaya çalışıyorum yürüyüş fazla yapamadım da yine de evde durmadım sürekli bi iş yaptım ama inmemiş şimdi yine gidecem kontrole inşallah inmiştir
tugbaustuntas anonim51 şimdi gidecem bakalimm biraz geç kaldım da içimden bi his git diyor perşembe gidecektim normalde bakalım hayırlısı 🥲
mrvshnsrcgl Haftada indi kanala malesef Günlük 10 bin adım Pilates Esneme hareketler Ev işleri Derken kanalda büyüdü oğlum😅 Kafası orada buyudugu için çatı kemiklerimden çok agrı çekmiştim