nurayplt rabia7106 bende görüyorum muhtemelen çok küçük değerin 30 40 seviyelerinde o yüzden bu kadar silik çıkmış tekrarla testi 2 gün sonra
busesahin yumurtlamamdan 9 gün geçti bendede çıkar mı sizce geçen ay 20 sinde adet olmuştum bu ay 22 si olmam gerek sizce test yapmalı mıyım
zeyyzeyy01 busesahin bence yapabilirsin erken gebelik testi az da olsa silik cizgi çıkabilir gebelik varsa