seymanur0 Devletın verdıgı folık asiti kullanmak istemiyorum ilk gebelıgımde çok kilo aldırmıştı bana. Temız içerikli folık asıtler onerebılır mısınız? Sız hangılerını kullanıyorsunuz?
yesiimmom seymanur0 Asbifol kullandım ilk başlarda çok iyi gelmedi bana doz olarak da zaten yüksekmiş şu an Folidoce kullanıyorum eczacı önerisiyle aldım hem hap küçük hem de Asbifol gibi hazımsızlık yapmadı
2cock seymanur0 diofol kullandm her iki hamileligmde hemsire bi tanidigm var onermisti turuncu paketi
bia777 Solgar kullanmaya başladım hamile kalmadan önce, tahlil yaptırdığımda folat değerim çok güzel artmıştı. Şimdi 6 haftalığız dün ilk doktor kontrolüme gittim folik asit kullanıyor musun dedi solgar kullanıyorum dedim güzel devam edebilirsin dedi
feyzaklc bia777 Ben hamile kalmadan 1 ay önce Folidoce başladım gebelik başlayınca doktorum Folidoca devam edebilirsin dedi kilo vs gibi şeyler yaşamadım
seymanur0 feyzaklc ay bende bakayım o zmn buna yengemde regenesis kullanmıştı oda memnundu aslında ama bu ilacı da bir araştırayım teşekkür ederim 🌸
buse_06 seymanur0 Ben 2 paket Folidoce kullanmıştım kilo alma sorunum olmamıştı devlet Hastanesi nde yazmışlardı
feyzaklc Hirmm Çok memnunum ben hem içinde b12 de var benim bir yakınım kadın doğumcu eşide bunu kullanmıştı bende onun önerisiyle başladım
Hirmm feyzaklc benim yine kanamam oldu ya nasıl geçecek bu yaşayan varmı aranızda yani yogun bı kanama değil ama.peceye kırmızı ya yakın su gini almıştı ve gün boyu hep uzanirim
seymanur0 Hirmm peogestan yazabılırler Benımde ılk hamılelıgımfe kanamam olmuştu bebegın rahıme daha kolay tutunması ıcın progestan yazmışlardı