Doktor geldi bugün hastanede yatıyorum rahmin önünde hematom var dedi lekelenmen var dedi pembe aktif kanama olmadığı sürece sorun yok ama suyun gelebilir düşük yapabilirsn rahmin önünde olduğu için bu durumu yaşayanlar varsa lütfen yazabilir mi çok korkuyorum