bluemom24 hafif kasıklarımda sancı oluyor ama şiddetli degil bide şöyle birşey mayısın 14,15 gibi regl olmuştum ama hamile kalma zamanım 28 mayıs 1 hafta sonra döllenme olmuş dedi doktor bu bir haftada çokta sorun degil dedi detaylı ultrasondaki doktor yani hamileliğim bir hafta önden gidiyor benim şimdi benim bunu nasıl hesaplamam gerekiyor ?