Ben gonal f 75 ıu 9 gün kullandıktan sonra 10m olan yumurtam 19,4 oldu sonra ovitrelle vurulup 36 saat sonra aşılama oldum. Aslında benim de tek yumurtam büyüdüğü için biraz moralim bozuldu. 2-3 yumurta tutma ihtimalini arttırıyormuş.Bugün 6. günüm ihtimal düşük ama umutla bekliyor insan