userrrr_ Toksoplazma lgg ve lgm pozitif çıkıp ilaç kullanan ve adivitesi yüksek çıkan var mı aranızda
yurdagulce Benim de 7.haftada IgM pozitif igg negatif çıktı,çok korkuyorum, antibiyotik kullanıyorum siz ne yaptınız?