Busra1996 vallaha ben kullanmadim 4 ablam kullandi hepsi memnun...Bende park besik alacagim bircok artisi var...Buyuyen besik ise tek avantaji 10 13 yasina kadar cocuk kullanabiliyor.Ama kjllanim olarak en iyisi bence park besik...Simdi cogu kisi pek hosuna gitmiyor park besiklerin sekli semali ama bu konuda kendini gelistirdi bir cok marka ve cok guzel seyler var yani