Silan-12 İki kere gebelik testi yaptım erken gebelik testi. İki si de çift çizgi çıktı. Yanılma şansları var mı . Birini sabah birini akşam yaptım
gunespera Görsel yükleyin isterseniz silik çıkması erken zamanda hamile olduğunuzu gösterir o yüzden hamile olabilirsiniz benim her iki gebeliğimde de öyle olmuştu
betulkocakk Benim de bu şekilde çıkmıştı hayırlı olsun hamilesiniz ultrasonda hemen görünmez kan tahlili yaptırın
ilknuryvz Bazı markalar yanılma yapıyor ama bu kuruma çizgisi değil yeni olduğu için bariz pozitif bu test. Kan verip netleştirin öyle söyleyin eşinize isterseniz. İnşallah bebeğiniz sizinledir 🥰❤️
Silan-12 İnşallah. Henüz söylemedim zaten. Daha önce kimyasal geçirdim . Korkuyorum. Umarım bebişim benimle yol alır
rumeyyurmom Silan-12 bazen gece de çıkabiliyor bazen ertesi güne de çıkabiliyor bende sabah kan vermiştim saat 16.30 da çıktı sağlık ocağından sağlık ocağına değişiklik gösterebilir hayırlı olsun gebesiniz ama 💕
senosss420_ Silan-12 gözün aydın olsun canım 2 günde bir tekrarla betayı 2000 e yakın olunca git kadın Doğuma
damlaa51 Silan-12 ayy hayırlı olsun inşallah canımm 🙏🏻 bana da dua eder misin hamişlerin duası kabul olur 2 gün sonra test günüm :(