yeliz1923 Arkadaşlar bu gün kontrole gittim doktor kesenin yanında boş kese gördü ama lekelenme kanama vs. Olmadı sanki ikiz olmuşda gelişememiş gibi dedi doktor sizce nedir boş kesenin sırrı?
yeliz1923 seeviim Yok maalesef 9 haftalık oldu bebek ama 2. kese bomboş acaba içinde bebek oluşur mu sonradan
seeviim yeliz1923 9. haftaysa çok çok düşük ihtimal olabilir bence. Vanishing twin diyorlar. Bi araştırın bence.