gunes111 ben 4 haftalık farkettim gebeliğimi doktor şaşırdı bunu nasıl anladın bırak keseyi bebeği ultrasonda görmeyi ancak şuan mikroskopla görülebilecek düzeyde demişti adetime de 9 gün vardı ama ben hissettiğim için test yapmıştım kan da beta takibi yapsın kuzenin düzenli artış olursa bebek ilerleyen haftalarda gözükecektir ultrason da endişe etmeyin