Hanımlar merhaba size birsey danışmak istiyorum 9 eylul 2025 te dogum yaptim kirkim ciktiktan sonra düzenli adet gördüm en son adetim 4 subatta oldum ve 14 subatta temizlendin bilerek temizlenmek icin 10 gun bekledim ondan sonra 15 subat pazar gunu kahverengi akinti gelmeye başladı ve suan halen geliyor başınıza hic geldimi normalde diger adetlerimde boyle birsey gelmemişti hic basima ilk defa geldi korkuyorum neden gelmis olabilir