damlaa51 Bugün çatlatma iğnesinin 11.günü dün 10.günde negatifti , çizgi görebiliyor musunuz kızlar ?
mucizebebekkk589 damlaa51 14 gün sonra yapın diyorlar genelde. Ama dün olmayıp bugün olması inşallah vardır canım 🙏🏻
asenazeynep damlaa51 canım, inceden bir görünüyor ben buradayım diyor ama iki gün sonra tekrarlayıp kan vermek daha garanti olur🥰🙏🏻Umuyorum ki vardırrr hayırlısı ile inşallah
damlaa51 Ayyy kızlar ya sevindirdiniz beniii inşallah dua edin 2 senedir olmuyor :( En son kalbi durdu kürtaj oldum :(
busesahin benim yumurtlamadan 9 gün geçti adetime 3 yada 5 gün var sizce yarın yapsam testte çıkma ihtimali var mı
busesahin damlaa51 hayır normal yumurtlama günüm 8 iydi şüphem var fakat çıkar mu tereddütlüyüm erken diye