GozdeCemre skrsln ya senin çocuğun senin beğendiğin isimdir her zaman doğru olan ama farklı isimler koymak uğruna saçma isimler çok anlamsız geliyor bana anlamını bilemem ama karen diye bir çocuğu çağırmak saçma geliyor bana 😇