Syma41 Kızlar 19. Haftamdayım bebeğinizin hareketlerini hissediyormusunuz siz ben pek bişeyin farkında değilim :/ aynı haftalarda olan kızlar varsa
Sengulkrgz Syma41 19+3 um seyirme disinda hic bir sey hissetmiyorum ilk gebelik...Normal oldugunu biliyorum... bir iki haftaya hissederiz sikma canini hissedemiuorum diye kendini bedenini rahat birak bir gun o tekmeyi yiyecekain 😁😁😁
Papatyapapatya Syma41 kıdıklanma gibi bi şey var bende tatlı ve acıktığımda oluyor ama bebekmi yoksa bağırsakmı çıkaramıyorum 18+1🍅
MomNalbant Syma41 tam 20+0 da hissettim bugün 20+4 olduk elini koyan herkese karşılık veriyor baya baya hissediyorum tekmelerini❤️
laisa Syma41 16.haftamdayım kaymalarını acıkınca hareketlerini hissettim bugün ilk defa acıkınca tık tık vurdu resmen hareketli olacak bizimkisi 😂