Bnmde bugün ikili tarama testim yüksek riskli çıktı ve doktor beş bilinçlendirmedi direk perinotoloji bölümüne sevk etti daha ayrıntılı bakılıyormuş o bölümde onuda Google dan araştırdım da öğrendim. Hemen ilk doğumumdaki özel hastanede ki doktoruma gittim fetal DNA yı önerdi artık hep ikili riskli çıkıyor ultrason çok temiz herşeyin net ama kuşkun kalmasın istiyorsan fetal yaptır dedi yarın yaptıracağım bu stresle duramam zaten şuan hep bi genetik bozukluk yaygın hep korkum vardı en azından onu yaptırınca gönlüm rahat eder