svgiceee ben ilk doğumumu medical palacede kendisinde yaptım çok memnundum bu hamileligimde de na gidiyorum çok kalabalık randevumda olsa aşırı bekliyorum eşle aldığı için ayrıca bi yoğunluk var ama norma doğuma girmiyormuş bizzat sordum sezeryanada eğer benşm günüme denk gelirse giriyorum dedi yani ona denk getirmek biraz sıkıntı çünkü günü anestezi veriyor bende korktum son 2 haftam doktor be hastane değiştirdim riske atamadım