bsrelif aysetutucu çarpıntım olduğunda uzanıyorum, ayağımın altına yastık koyuyorum yükselterek kan dolaşımımı sağlıyorum 15 dk sonra geçiyor. Ayran fln etki etmiyor bana
aysetutucu bsrelif ben direk hastaneye gidiyorum korkuyorum çünkü , ayran tansiyon düşünce içilmiyor muydu, benım genel de düşünce ya zeytin yiyorum , yada kraker yanımda bulunduruyorum
Aleynaaaag aysetutucu bende korkuyorum doğrusu yarın kardiyolojşye görüneceğim umarım güzel haberler alırım
Perla_ aysetutucu maalesef öyle canım ben ikinciye hamileyim yine sezaryen olcam daha 13 haftalığım ama hamilelikte cidden zor :(
sdc aysetutucu bend döner ksrdiyolojiye gittim hiçbirşey çıkmadı sonra psikoloğa gittim normalde zaten panik atağım var önceden Dış gebelik geçirdiğim için korkuyorum birşey olur diyr
aysetutucu sdc Benim üzülünce stres olunca vs yada başka bisey direk tansiyonum yerınden oynuyor bende korkuyorum panik oluyorum oda bende çarpıntı yapıyor işte
ece00008 aysetutucu benim çarpıntım demir ilacına başladıktan sonra geçti muhakkak kan ve demir değerine baktır canım
aysetutucu ece00008 yarın tahlil vericem sağlık ocağında Tetenoz için ona da baktırırım söylerim yani , ama ilaç kullanıyorum biri Gyno ferro diğeri de Desiferol
vanilya_kokusu_ aysetutucu ah bende aynı durumdayım inanaki 18 marta gün verdi doktor çok korkuyor neler olacak diye ☹️😭
aysetutucu vanilya_kokusu_ İyi ve güzel olucak Allah’ın izniyle inşallah kalbinizi ferah tutun , yoksa düşünülecek gibi değil valla ❤️🌝