UmutluYasam 7. Haftalarda bulantım oluyordu hafif. Geçen grip oldum hala devam ediyor ama ohh dedim 3 gündür bulantı yok. Dün akşam ve şimdi yine hafiften başladı. Göğüs hassasiyeti bi anda bi azalır gibi oldu yine dün akşam yine sızladı. İlk çocukta bunları hiç yaşamadım simdi yaşayınca garip geliyor. 9+1 im.