naciyeolgun benimkiler tek yumurtaydı o yüzden hep riskliydi ama hamdolsun 36.haftaya kadar geldik. sana tekk önerim herşeyini en geç 28-30 haftaya kadar bitir. ben 28de herşeyi bitirdim 30dan sonra artık yatış moduna giriyorsun ister istemez yürünmüyo yani :( hastahane çantam bile hazırdı , zaten erken doğum riskimiz olduğu için herşeyi hallettim. ama şöyle diyim 28 e kadar full gezdim tatile gittim vs ekstra dikkat etmedim doktoruma danıştım tabi. detaylı yaptırdım diğer testleri doktorum istemedi ikizlerde yanılma cok oluyor diye. birde çok bulantım vardı doğuma kadar bulantı ilacı kullandım :( tabi bunlar benim tecrübem umarım senin hamileliğin çook rahat geçer sağlıkla kavuşursunuz🥹🥹😍😍