elifardaelie benimki 5.2 ama doktorun verdiği ilaç aşırı bulantı yaptığı için ara verdik. Bulantım geçince tekrar başlayacağım. Benim bütün hamileliklerimde ferritin hep düşük oldu. En son doğumda 3 ünite kan verdiler. Çok şükür bi sorun yaşamadık ama doktoruna danış tabi ki mutlaka