Kızlar merhaba 7. Hafta doktor kontrolünde kese karından ultrasonda görünmedi vajinal ultrasonda görünüyor ve kalp atışını da duyduk. Doktorumuz 1-2 hafta sonra tekrar gel karından yine bakalım dedi. Şuan 8. Haftadayız bu hafta gitsem görünür mü yoksa 1 hafta daha beklemeli miyim? Daha önce böyle bi şey yaşayan var mı?